Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Guccio Süt ve Bal özlü Kütikül Düzgünleştirici Yağ

Bakımlı tırnakları kim sevmez ki? Bugün sizlere evde manikür yaparken uyguladığım bir üründen bahsetmek istiyorum.Guccio Süt ve Bal özlü Kütikül Düzgünleştirici Yağı Eryaman'da gittiğim Nira Güzellik Salonu'ndan satın almıştım.Kendisiyle gerçekten aşk yaşıyorum desem yalan olmaz. 
Benim tırnak etlerim sertleşmeye çok meyilli ve sertleşip ben onları koparmaya da eğimliyim maalesef :( Ama Guccio Süt ve Bal özlü Kütikül Düzgünleştirici Yağı kullandığımdan beri tırnak etlerim yumuşamaya başladı ve tırnaklarım daha güzel görünüyor.Başka ne isteyebilirim ki? :) 
Ürün 15 ml' lik cam ve damlalıklı bir şişede piyasaya sunulmuş. Kullanımı da çok pratik. Damlalığıyla tırnak etlerinize az miktarda uyguluyorsunuz ve bu miktar yeterli geliyor. Tırnak etleriniz yani kütikülleriniz yumuşacık oluyor ve manikürünüzü kolaylaştırıyor. Guccio Süt ve Bal özlü Kütikül Düzgünleştirici Yağın fiyatı yaklaşık 70 TL' ydi ve ben gerçekten çok memnun kaldım kendisinden. Nira Güzellik Salonunun iletişim bilgilerini aşağıda belirteceğim . Dilerseniz hem Salonda farklı uygulamalar yaptırabilir ya da BU ürünü satın alabilirsiniz. Diğer bir ürün yorumlama yazımda buluşmak dileğiyle hepinizi öpüyorum Canlarım. Sevgiler ❤️

Nira Güzellik Salonu 
Güzellik Uzmanı Hülya HELVACI
Şehit Osman Avcı Mahallesi Malazgirt 1071 CaddeNu: 42 Hill Tower Göksu Rezidans B blok Kat 2 No: 9 Eryaman 2. Etap - Eryaman - Ankara
+90 539 655 76 78

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar