Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Ducray kelualDS Kepek ve Kaşıntı Önleyici Şampuan

Merhaba Canlarım, Son üç yıldır bir problemle uğraşıyorum. Saç derimde egzamalar oluşuyor. Kaşınıyorlar ve yara oluşuyor bölgede. Gerçekten bazen zorlayıcı olabiliyor. Bu konuyla ilgili doktora gittim ama pek fayda göremedim. Bana bir şampuan ile bazı sıvılar vermişti bölgeye uygulayacağım. Ama dediğim gibi pek etkilerini göremedim. Kaşınmam sürekli devam ediyordu ve buna çare bulamıyordum. Eczanem bugün bloğumda paylaşacağım Ducray kelualDS Kepek ve Kaşıntı Önleyici Şampuanı tavsiye etmişti. Şimdi bakalım beğenmiş miyim?

Ducray kelualDS Kepek ve Kaşıntı Önleyici Şampuan saçlarımı yumuşak yapıyor her kullandığımda ama tabi saçlarım boyalı olduğu için mutlaka saç kremi ve açıcı bir ürün kullanmak zorunda kalıyorum. Saçlarımı güzel temizliyordu ama ben egzamalarımda bir iyileşme maalesef göremedim. Kaşıntım devam etti yani bu ürün egzamalarıma iyi gelmedi maalesef Canlarım :(

Ürünün gramajı da çok düşük bence şampuan için ve fiyatı da oldukça pahallı. 70 TL gibi bir fiyata satın almıştım. Bu fiyata maalesef gramajı gerçekten çok düşük.Keşke egzamalarıma iyi gelseydi o zaman belki gramajına da takılmaz sürekli satın alırdım. Şu ara yine bir eczaneden satın aldığım özel bir yağ kullanıyorum. Bu aromoterapi yağ markası Art de Huile by Hülya Kayhan. Eczacı bu markanın distribütörü ve bana egzamalarım için güzel bir karışım hazırladı. Şimdilik güzel gidiyor. Egzamalarım yer yer azaldı kaşıntımda azaldı bakalım sonucu çok merak ediyorum. Aynı zamanda eczacım bana gündüz ve gece ayrı ayrı kullanacağım stres önleyici aromaterapi yağ karışımı hazırladı. Sanırım bu da gerçekten beni olumlu yönde etkiledi ve elim sürekli saç diplerime gitmiyor artık. Bakalım belki ileride bu markayla ilgili bir blog yazısı gelebilir Canlarım ne dersiniz?


Ducray kelualDS Kepek ve Kaşıntı Önleyici Şampuan benim egzamalarıma iyi gelmedi şampuanı kötüleyemem sadece bana etki etmedi belki size etki edebilir. Bir sonraki ürün yazımda buluşmak dileğiyle. Hepinizi seviyorum kendinize çok çok iyi bakın Canlarım. Sevgiler ❤️



İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar