Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Avon Care Light Mousture Yağsız Yüz Temizleme Jeli

Merhaba Canlarım;
Nasılsınız? Yine uzun zaman oldu ben buraya yayın giremeyeli. Annemin rahatsızlıklarından dolayı bir süre buralarda gözükemedim. Annemi sorarsanız şu an biraz daha iyi şükür. Canlarım bazen ne düşünüyorum biliyor musunuz? Mutluluk keşke satın alınabilen bir meta olsaydı. O gün ihtiyacımız olan mutluluğu satın alabilseydik. Ama biliyorum biliyorum mutluluk satın alınabilecek bir şey değil ve biz onu kendi çabalarımızla elde ediyoruz haklısınız. Nereden geldim bu konuya ama bu aralar mutluluğun ciddi anlamda kendi emeklerimizle oluştuğunu daha iyi görebiliyorum. Mutluluk emek isteyen bir şey öyle oturup gelmesini beklemek hata olur. Neyse gelelim bugün kü ürün yorumlama yazıma; Bugün sizlere özellikle duşta kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Avon  Care Light Mousture Yağsız Yüz Temizleme Jelini ben özellikle duşta kullanıyorum evet Canlarım. Duşa makyajlı bir şekilde girdiysem veya makyajsız da girsem mutlaka bu ürünü kullanıyorum.

Özellikle kokusunu çok seviyorum. Taze ve canlandırıcı bir kokusu var. Yağlı ve karma ciltler için olan Avon Care Light Mousture Yağsız Yüz Temizleme Jeli benim cildime uygun çünkü ben karma ciltliyim. Cildimde bir irritasyona sebep olmadığı gibi mucize de yaratmıyor. Bu jelle ilgili düşüncelerim nötr. 

200 ml'lik şişesi açık yeşil renkte ve çok şeker.İçinde bulunan salatalık ve yeşil çay özleri sayesinde de gözenekleri sonuna kadar temizleyen Avon  Care Light Mousture Yağsız Yüz Temizleme Jeli aynı zamanda antialerjik.Jelin daha önce de belirttiğim gibi cildime bir zararı olmadı ama mucizevi bir etki de yaratmadı.Ama günlük kullanıma uygun hafif bir yüz yıkama jeli. Fiyatı da oldukça uygun bazen 7-8 TL ye inen bir fiyatı var. Tekrar bir ürün yorumlama yazımda buluşmak üzere. Sevgiler❤️

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)


Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar