Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Yine bir Bitenler ve Çöpe Gidenler yazımla karşınızdayım :) Çoğu sevdiğim ürünlerden oluşuyor. Bakalım neler bitirmiş neleri çöpe atmışım?Hep beraber inceleyelim.
Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler
İpek Saç Kremi: Bu saç kremi senelerdir piyasada bazen beni çocukluğuma ve ilk gençlik yıllarıma götürür kokusu:) Çok güzel yumuşatıyor saçları. Saf ipek özü içeren saç kremini tekrar alabilirim.
Bitenler ve Çöpe Gidenler

Le Petit Marseillais Lavanta Balı Banyo ve Duş Jeli:Le Petit Marseillais markalı duş jellerini yapılarının yumuşaklığı ve kokularının kalıcılığından dolayı kullanmayı seviyorum. Lavanta ballı duş jelini özellikle gece duş aldığımda rahatlatıcı etkisinden dolayı kullanıyorum. Onunla duş aldıktan sonra kendimi rahatlamış ve sakin hissediyorum. Kokusu o kadar yoğun ki sanki lavanta tarlasında yürüyormuşsunuz gibi bir etki veriyor. Tekrar tekrar alabileceğim bir duş jeli oldu Le Petit Marseillais lavanta ballı Banyo ve Duş Jeli.

Bitenler ve Çöpe Gidenler

8x4 Pink Fresh Deodorant: Harika bir kokuydu tekrar satın alabilirim. Çiçeksi kokular benli değildir ama bu deodorantın kokusu beni cezbetti.

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton:
Aşığım kendisine defalarca alınacak bir aseton. Ojelerimi çok kolay çıkarıyor kendisi.

Bitenler ve Çöpe Gidenler
Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem: İncelemek için tık tık 
Bitenler ve Çöpe Gidenler

Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on: İnceleme yazımı buradan okuyabilirsiniz.

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Lux Makyaj Pamuğu:Makyajımı gayet güzel çıkardığım bir pamuk oldu kendisi. Tekrar satın alabilirim.

Bitenler ve Çöpe Gidenler
Golden Rose Metalik Likit Göz Farı: Bu göz farından hiç memnun kalmadım. Sürümü maalesef beni tatmin etmedi istediğim gibi göz kapağıma oturmadı. Ayrıca ürün çok çabuk kurudu. Daha beş kez kullanmadan çöpe gidiyor.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Sheida Maskara: Yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar