Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem

Merhaba Canlarım; Gri bir Ankara havası var dışarıda. Ama bizim içimiz renkli kıpır kıpır inşallah :)Bugün sizlere Migros marketten satın aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Nemlendiricim bittiğinde bu ürünü denemek istedim.  Amerikan malı olan St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem bugün bloğumun konuğu. Hoşgelmişler efendim.
St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem

Oldukça büyük bir ambalaja sahip olan St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem 283 gr. Biliyorsunuz ki Amerikan malları genelde böyle büyük ambalajlarda oluyor. Bu kremde aynen öyle. St Ives Timeless Skin Kollajen İçeren Nemlendirici Krem kolajen içermesi nedeniyle ilgimi çekmişti. Kolajen, cilde güç, kuvvet, dayanıklılık, esneklik ve sıkılık vererek daha genç görünmesini sağlar. Bazı insanlar ileri yaşlarına rağmen diğer insanlara göre daha genç görünür. Bunun en temel sebebi bu kişilerin cildindeki kolajen üretiminin doğal olarak diğer insanların cildindeki kolajen üretimden daha fazla olmasıdır. Normalde insanlar yaşlandıkça ciltteki kolajen üretimi azalma eğilimindedir. Böylece yaşlandıkça ciltte kırışıklık, çizgiler, buruşma gibi belirtiler oluşmaya başlar. Ciltteki kolajen üretimini arttırmak bu tür yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmaya yardım eder.

St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem
St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Kremi ben günde iki kez kullandım. Sabah  yüzümü yıkadıktan sonra göz kremimi kullanıp bu kremi cildime yedirerek uyguladım. Kremin kokusu gayet güzel. Bu kremde sevmediğim bir nokta oldu o da cilt tarafından geç emilmesi. Ben cilt tarafından çabuk emilen kremleri daha çok seviyorum. Kremin nemlendirme özelliği de maalesef beni tatmin etmedi. Fondöten uygulamasından önce bu kremi ne zaman kullansam fondötenden sonra cildim pul pul oldu (Makyaj süngerime cilt yağı damlatmama rağmen) Kolajen içeriyor evet cilt için iyi belki ama ben bu özelliklerinden dolayı tekrar satın almayacağım. 
St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem

St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünüşünü gözle görülür ölçüde azalttığını iddia ediyor.Ama ben bu özelliğini tam olarak farkedemedim. Zaten kırışıklıklar için kremlerin çok etkili olabileceğini pek düşünmüyorum. Beslenme ve su içimi çok daha önemli. Mesela size bir trik vereyim Canlarım. Çay çok içmeyin çay cildin nemini alıyor maalesef.

St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem

İçeriğinde parfüm var alerjik bünyelere dokunabilir. Benim cildim alerjik değil o yüzden bir problemle karşılaşmadım. Migroslarda yaklaşık 40 TL'ye satılan bu kremi tekrar satın almayacağım dediğim gibi. Ama aynı markaya ait farklı ürünlerini satın alabilirim.

St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Krem

Siz St Ives Timeless Skin Kolajen İçeren Nemlendirici Kremi denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar