Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

2019 yılını da gördük nihayet :) İnşallah bu sene herkes için çok güzel geçer.Özellikle sağlığımızın süper olması dileğiyle yeni yazıma başlamak istiyorum Canlarım. Umarım hepiniz iyisinizdir.
Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jelini kardeşim almıştı kendisine. Makyaj pamuğuna dökerek uygulama yapmak istemiş ama o şekilde kullanınca çok etkili olmadığını görmüş. Ben de ona canım bu ürünü eline bir miktar alıp suyla cildini yıkaması gerektiğini söyledim. O şekilde daha etkili bir temizlik olacağını belirttim. Kardeşim daha sonra bu jeli bana vermek istedi ben de seve seve yeni ürün keşfi yapacağım için evet verebilirsin dedim :)

Nasıl Kullanılır?

Nemli yüze uygulayınız. Suyla köpürtünüz, göz ve dudak çevresine odaklanarak nazikçe dairesel hareketlerle masaj yapınız ve durulayınız. Gözle direkt temas halinde hemen bol su ile durulayınız.

Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli
Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli saydam renkli olup,  200 ml'lik plastik bir ambalaja sahip.Hassas ciltler için uygun olup, makyajı temizleyip cildi arındırdığını ve rahatlattığını vaat ediyor. Ürün paraben ve parfüm içermiyor ki bu çok artı bir özellik. Ben bu ürünü öncelikle şurada yazdığım makyaj temizleyicimi uyguladıktan sonra kullanıyorum. Cildimi aslında temizliyor ama yeterince arındırmadığını düşünüyorum.Ayrıca cildimi Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jel ile yıkadığımda gergin bir hissiyat oluşuyor ki bu özelliğini sevemedim. Cildimi kuruttu maalesef :(
Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli
Yeni ürün arayışım devam edecek maalesef. Yukarıda yazdığım olumsuzluklar yüzünden bu ürünü kullanıp yenisini satın almayacağım. Tüm Güzellik mağazalarında ve Migros gibi marketlerden satın alabilirsiniz. 15-17 TL civarı bir fiyatı var.Siz kullandınız mı bu ürünü? Yorumlarınızı merak ediyorum. Sevgiler❤️

Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

Siz Garnier Skin Naturals Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jelini denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar