Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Farmasi Sensational Parfüm

İmza parfümümü halen bulamamış bir kişi olarak size bugün Farmasi Sensational Parfümden bahsetmek istiyorum. İş arkadaşım Farmasi ürünleri satışı yapıyor. Bu parfümü en son parfümüm bittiği zaman ondan satın almıştım. İlk izlenimim gayet iyiydi. Çiçek kokusunu aslında çok sevmem ama bu parfüm ortalama olarak benden geçer not aldı. Ama dediğim gibi hayatımın parfümü değil. Arayışım devam edecek...
Farmasi Sensational Parfüm

Farmasi Sensational Parfüm Bergamot, Gül, Sandal Ağacı Gibi Çiçeksi Notaların Birleştiği Bir Koku.Kalıcılığı çok yüksek değil ama çok kötü de değil.Üst notasında şeftali ve bergamot, orta notasında gül, muguet ve aquatik, alt notada ise sandal ağacı, amber ve misk var.

Farmasi Sensational Parfüm

Gold detaylara sahip, 50 ml’lik şık bir şişe tasarımında satışa sunulan Farmasi Sensational Parfümü ben 60 TL ye satın almıştım. Şu anki fiyatını tam olarak bilemiyorum.Zarif bir kokuya sahip olan Farmasi Sensational Parfüme bir şans verin derim. Benim gibi şekerli kokuları seven insanların bile sevebileceği bir koku.

Farmasi Sensational Parfüm

Farmasi Sensational Parfüm

Farmasi Sensational Parfüm

Farmasi Sensational Parfüm için Jadore parfümün müadil deniyor. Jadore parfümü denemediğim için bunu bilemeyeceğim. Ama bu süper bir haber çünkü Jadore parfümün çok hayranı olduğunu biliyorum bu tanıttığım parfüm belki bir alternatif olabilir. Ne dersiniz? Bir şans verin derim tekrar bir ürün yorumlama yazımda buluşmak üzere. Şimdilik hoşçakalın. Sevgiler❤️

Farmasi Sensational Parfüm

Siz Farmasi Sensational Parfümü denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar