Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Merhaba Canlarım, bugün yine bir bitenler ve çöpe gidenler yazımla karşınızdayım. O kadar çok ürün bitiriyorum ki sırada çok fazla ürün var lafı uzatmadan hemen başlayayım isterseniz;
Bitenler ve Çöpe Gidenler


Bitenler ve Çöpe Gidenler
Avon Zencefil Kurabiyeli Duş Köpüğü:Kış günü duş almaktan keyif alacağınız bir duş köpüğü. Harika tatlı sıcacık bir kokusu var Avon Zencefil Kurabiyeli Duş Köpüğünün.Avonun duş köpüklerini zaten çok severim.bu duş köpüğünün kokusunu da çok sevdim.Tekrar satın alabilirim.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Avon Pembe Manolyalı Duş Köpüğü:Bu duş köpüğünü daha önce satın almıştım ve genel olarak sevmiştim. Çiçeksi kokusuyla tekrar satın alabileceğim bir ürün. Ama ben genelde meyve kokularını sevdiğimden bilmem belkide bir daha satın almam :)
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Dove Oxygen Moisture Saç Kremi:Bu saç kremi yorumlarımı yakında bloğumda yazacağım.Kendisine aşığım tek kelimeyle...
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Novocrin Theraphy Placenta Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan:Bu şampuanı bir ara saçlarım dökülüyor diye kullanmıştım. Sadece 1 kutu bitirdim ve saçlarımın dökülmesi kesinlikle yavaşladı tavsiye ederim canlarım.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Garnier Express Çift Etki Göz Makyaj Temizleyici:Güzel bir makyaj temizleyicisi beğenerek kullandım kesinlikle. Suya dayanıklı ürünleri bile çok kolay çıkarması güzeldi.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Neutrogena Deep Clean Göz Makyaj Temizleyici:Eski formülünü sanki daha çok seviyordum bu ürünün. Yine de kötü diyemeyeceğim bir ürün. Ama ben Garnier kullanmaya devam edeceğim.
Bitenler ve Çöpe Gidenler

Amway Satinique Saç Derisi Toniği:Yorumlarımı şuradan okuyabilirsiniz.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Benri Koyu Renkli Ojeler İçin Aseton:Aşığım kendisine defalarca alınacak bir aseton. Ojelerimi çok kolay çıkarıyor kendisi. 
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Deotak Fresh Roll-on:Memnun kalmadığım bir ürün kendisi maalesef. Ter kokusunu önlemedi bende.Tekrar satın almam.
Bitenler ve Çöpe Gidenler

Q Life Te amo Parfüm:Şekli güzel ama kokusu o kadar güzel değildi maalesef. Çiçek kokusuydu ama ben beğenmedim çok fazla.

Bitenler ve Çöpe Gidenler
R.O.C.S. Hassas Dişler İçin Beyazlatıcı Diş Macunu: Severek kullandım ama beyazlatma konusunda kendisini çok başarılı bulmadım maalesef. 
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Golden Rose Glitter Eyeliner:Bu eyeliner çok fazla kullanılmadı benim tarafımdan. Özel günlerde kullandım ama beğenmiştim. Daha sonra tarihi geçti şimdi çöp oldu.
Bitenler ve Çöpe Gidenler
Agarta Yoğun Bakım El Kremi: Çok güzel nemlendiren bir krem tekrar satın alabilirim. Organik ürünler satan dükkanlarda bulabilirsiniz.

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar