Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Avon Naturals Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremi

Merhaba Canlarım; Nasılsınız? Bugün yine bir ürün yorumuyla karşınızdayım. Avon'un bir indirimden satın aldığım Avon Naturals Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremi bugün bloğumun konuğu.
Avon Naturals  Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremi
Saç kremlerinin amacı nedir? Saçları yumuşatmak değil mi? Bu saç kremi saçları yumuşatmıyor maalesef :( Nefret ettiğim bir ürün oldu kendisi. Elimde henüz 2 adet daha var. Bol bol uygulayıp hemen bitirmek istiyorum çünkü asla memnun kalmadım. Avon'un bazı ürünleri çok hoşuma gidiyor örneğin mis gibi kokan duş jelleri ama maalesef bu ürünü sevemedim. Vanilya ve armutlu diyor onların da kokusu yok. Hiç bir şekilde mutlu olamadım kendisiyle.

Avon Naturals  Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremi

Avon Naturals  Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kreminden beklediğim şeyleri bulamadım maalesef. Saçımı kolay taranır hale getirmesini istedim ama olmadı.Yumuşatsın istedim o da olmadı :(

Avon Naturals  Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremi

Avon Naturals  Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremi

Şu an fiyatını tam olarak bilmiyorum ama bana yaklaşık 5 TL'ye gelmişti. Asla satın almayın hiç bir şekilde saçlarınızı yumuşatmıyor ve taramayı kolaylaştırmıyor. Yakın zamanda beğendiğim saç kremi markasını size açıklayacağım Takipte kalın Canlarım. Sevgiler❤️

Avon Naturals  Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremi

Siz Avon Naturals  Winter Nourishment Vanilya&Armut Özlü Saç Kremini denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle








Yorum Gönder

0 Yorumlar