Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyici


Merhaba Canlarım Nasılsınız? Havalar kış mevsimine göre gayet güzel gidiyor Ankara'da. Umarım herkesin sağlığı yerindedir.Güzel dileklerimden sonra size son zamanlarda favorim olmayı başaran bir üründen bahsetmek istiyorum.Bugün bloğumun konuğu Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyici. Severek kullanacağınızı düşünüyorum :)


Yeşil Çay Özlü Çift Fazlı Makyaj Temizleyici, kalıcı ve yoğun makyajı, hassas göz ve dudak çevresine zarar vermeden nazikçe temizliyor.En çok sevdiğim yanı ise gözleri yakmaması. Bu bence çok önemli.Sadece bir gün ürünü çok fazla kullanmıştım o gün çok hafif yaktı. Onun dışında ürünü pamuğa normal miktarda kullanırsanız hiç bir yakma problemiyle karşılaşmazsınız. Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyici ciltte bir irritasyona sebep olmuyor ki bu özellikte çok önemli.Suya dayanıklı makyaj malzemesini bile çok rahatlıkla çıkarıyor.Her tür cilt tipi için uygun olan Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyiciyi seveceğinizi düşünüyorum.

Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyici

Şişeyi hafifçe çalkalayın ve bir parça pamuk yardımı ile makyajınızı nazikçe temizleyin.Memnun kalacağınızı düşünüyorum.Bu aralar makyaj temizleyici olarak Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyiciyi kullanıyorum.Takdir edersiniz ki bloggerlar olarak farklı markaları deneyimleyip sizlere anlatıyoruz. Ben bu ürünü makyajımı temizlerken ilk adım olarak kullanıyorum.Disk pamuğa dökerek gözlerimin üzerinde hafifçe bastırıyorum ve biraz bekletiyorum bu sayede kullandığım maskara daha kolay temizleniyor.Göz makyajımı güzelce temizledikten sonra dudaklarımı temizliyorum. İkinci adımım ise bir cilt temizleyici ile yüzümü yıkamak oluyor ki onu bir sonraki yazımda anlatacağım.

Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyici
Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyici'nin çok tatlı bir şişesi var. Ambalajını beğendim diyebilirim.150 ml'lik ambalajlarda satılan Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyici bu anlamda da benden geçer not aldı.

Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyiciyi iş arkadaşımdan satın almıştım. Kendisi Farmasi distribütörü.Sanırım fiyatı 25 TL civarıydı. Ama indirimlerle çok daha uygun fiyata satın alabilirsiniz.


Siz Farmasi Çift Fazlı Yeşil Çaylı Makyaj Temizleyiciyi denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle


























Yorum Gönder

0 Yorumlar