Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Merhaba Canlarım sizinle bugün yine biten ve çöpe giden ürünlerimi yorumlayacağım. Hadi hep birlikte göz atalım;
Bitenler ve Çöpe Gidenler 

Bitenler ve Çöpe Gidenler 
Neutrogena Intense Repair Vücut Losyonu:Neutrogena kremleri her zaman sevmişimdir.Pompalı bir ambalaja sahip olması da ayrıca avantajlı çok pratik oluyor bu tarz ürünler.Nemlendirmesi gayet başarılı olan kremi kesinlikle yine satın alabilirim.
Avon Milk&Honey Duş Jeli:Süt ve bal aromalı bu duş jelinin kokusunu çok sevemedim. Sanırım benim kokularım daha çok meyve kokuları. Avon'a üyeyim ve özellikle duş jellerini çok seviyorum. Ama bu duş jelinin kokusunu pek beğenemedim.Bir daha satın almam.
Farmasi Yıpranmış ve Boyalı Saçlar İçin Saç Maskesi:Farmasi ürünlerini severek kullanırım. Şu an mesela makyaj temizleyicisine ve kapatıcısına aşığım.Bu maske saçları gerçekten yumuşacık yapıyor. Uzun bir süre geçti kullanımımdan sonra ama hatırladığım yumuşak saçlardı.
Bitenler ve Çöpe Gidenler 

Scwarzkopf Taft Belirgin Ve Dolgun Bukleler İçin Saç Köpüğü:Bu ürünü defalarca satın aldım ve almaya devam edeceğim çünkü AŞIĞIM :)Daha önce yayınlamıştım ürün yorumu için tık tık

Egos Killi Wax:Kullanamadım çöpe gidiyor. Sertleşti ve kullanımıma izin vermedi bu durum. Maalesef sınıfta kaldı.

Isolde Argan Yağlı El Kremi:Bu kremi sevemedim içinde paraben var çöpe gidiyor.Yorumlarım için tık tık
Bitenler ve Çöpe Gidenler 

Bebak Acı Badem Kremi:Bu kremi oldukça sevdim nemlendirmesi çok güzel. Bebak ürünlerini severek kullanıyorum.Ürün yorumum için sizi buraya alayım.

Avon Viva La Vita Parfüm:Taze elma, canlandırıcı mimoza çiçeği ve hoş sandal ağacının karışımından oluşan Avon Viva La Vita Parfümü beğenerek kullandım ama ben sürekli parfüm değiştiren biri olarak daha iyisini bulabilirim diyorum :)


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar