Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on

Bugün sizlere her mevsim kullanabileceğiniz bir üründen bahsetmek istiyorum. Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on gün içinde sık sık kullanabileceğiniz bir Roll-on. Kokusu rahatsız etmiyor ve ter kokusunu engellemesi ise orta seviyede. 48 saat koku önleme etkisine ben pek katılmıyorum. Belki sürekli tazeleyince evet ama onun dışında bir süre sonra etkisi kayboluyor.
Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on

"Terlemeye ve ter kokusuna karşı 48 sɑɑte kadar tam koruma. Aktif kadınların enerjik roll on’u! Hayatınızdaki hareketi bu enerjik koku ile ödüllendirin! On Duty ailesi, sizi terlemeye ve ter kokusuna karşı 48 sɑɑte kadar korumak üzere Dry Pore Teknolojisi ile yenilendi." ürün tanıtımı Avon'un sitesinde bu şekilde yer alıyor.

Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on

İçeriğinde maalesef alüminyum var. Bundan dolayı kullanmayanlar çok olacaktır.Ben de bu konuya dikkat ediyorum artık ve piyasadaki alüminyum içermeyen Roll-on'lara şans vermek istiyorum.

Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on

Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on
Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on'un fiyatı piyasadaki roll-on fiyatlarına göre oldukça uygun. Kullandıktan sonra ıslak bir etki bıraksa da bir süre sonra koltuk altınız kurulaşıyor. Ama dediğim gibi 48 saat iddiasına katılmıyorum. Fiyatına göre etkisi fena sayılmaz ama başka markalarda ter kokusunu önleme özelliğini daha çok beğendiğim ürünler oldu.
Bu ikinci satın alışım bu Roll-on'u. Dediğim gibi ter kokusuna karşı orta seviyede bir etkisi var. Kokusunu sevdim diyebilirim. Fakat sürekli bu ürünü mü kullanırım? Hayır ben bir ürün canavarı olarak diğer marka Roll-on'lara şans vericem tabiki. Bir sonraki ürün inceleme yazısında buluşmak dileğiyle. Şimdilik hoşçakalın. Sevgiler herkese❤️
Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on
Siz Avon On Duty Anti-Perspirant Roll-on'u denediniz mi?


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar