Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler
Himalaya Herbal Neem Özlü Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü:Bu köpüğün temizleme hissini sevdim.Köpük şeklinde olması da artı çünkü jel kıvamında olanları durulamak daha zor olabiliyor. Cildi çok kurutmuyor o özelliğini de sevdim doğrusu.Kokusu da gayet güzeldi. 
Şelale Çilek Kokulu Besleyici Aseton:Favorim olan Benri Koyu Renkli Ojeler İçin Aseton kadar olmasa da ojeyi gayet güzel çıkarıyor.Tırnakları besleme özelliği de artısı.
Avon Alpha Deodorant:Avon Alpha deodorantın kokusu çok kalıcı değil kokusu fena değildi ama bir daha satın alacağımı düşünmüyorum.
Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bath&Body Works Lavanta ve Vanilyalı Masaj Yağı:Masaj yağının kokusu o kadar ferahlatıcı ki anlatamam. Lavanta ve vanilyanın rahatlatıcı etkisi süper insan saatlerce masaj yaptırmak istiyor :)

Isana Makyaj Pamuğu:Isana makyaj pamuğundan beklediğim performansı alamadım açıkçası. İnce bir yapısı var ve çok çabuk yırtılıyor öyle bir özelliği var.Tercih edeceğimi düşünmüyorum.

Protex Power For Men Duş Jeli:Bu duş jelini eşim kullanmıştı kokusu fena değil dedi ama başla markaları denemek istediğini söyledi.

Bitenler ve Çöpe Gidenler
Avon Day Dream Parfüm:Romantik çiçek buketi, kremsi gardenya ve ılık sandal ağacıyla üretilen bu parfüm gerçekten çok hoş bir koku. Ben çok beğenerek kullandım tekrar alabileceğim bir koku. Ayrıca  Avon parfümleri kalıcı oluyor.
Laction Dudak Büyütücü:Kesinlikle beğenmedim bir daha satın almam hiç bir faydasını görmedim. Ayrıca dudakları yapış yapış yapıyor kullanamadım zaten.
The Body Shop Indian Night Jasmine Parfüm:İşte beğendiğim kokulardan biri. Etnik bir koku olan bu parfüm yasemin çiçeğinden üretilmiş. Yaz ayları için ağır olabilir kışın kullanılmasını tavsiye ediyorum.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar