Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Alterra Naturkosmetik Kapatıcı

Alterra Naturkosmetik Concealer Rossman'larda bulabileceğiniz bir kozmetik ürünü.Yeni bir kapatıcı arayışında iken satın aldığım Alterra Naturkosmetik kapatıcı bakalım nasılmış? Memnun kalmış mıyım? Size detaylarıyla yazmak istiyorum bugün. Ama öncelikle hayat nasıl gidiyor. Göz altlarımızı kapatmak için kapatıcı kullanıyoruz. Peki gerçekten ruhumuzu iyileştirmek için neler yapıyoruz? Herkesi düşünmeye davet ediyor ve konunun dışına çok çıkmadan size Alterra Naturkosmetik kapatıcıyı anlatmak istiyorum.
Alterra Naturkosmetik Concealer (Kapatıcı)
Bendeki rengi 02 Light. Ambalajı bana oldukça kalitesiz geldi. İçeriği önemli olsun ambalajından banan ne diyebilirsiniz. Ama maalesef bu ürün beni çok tatmin etmedi. Öncelikle göz altlarınızı oldukça yoğun bir şekilde nemlendirmenizi tavsiye ediyorum. Yoksa ürünün yapısı sert ve topak topak oluyor. Dikkat edin göz altlarınızı tahriş edebilir :( Bu anlamda  bu ürün benim için sınıfta kalmaya yetti.
Alterra Naturkosmetik Concealer (Kapatıcı)
Göz altlarını kapatma özelliğini de çok beğenmedim. Sürseniz ya da sürmeseniz gözle görülür çok fazla bir değişiklik olmuyor göz altlarınızda.Ürünün kapatıcılığı gerçekten çok az. Fiyatı 10 TL gibi düşük bir fiyata sahip.Maalesef beğenemedim bir daha asla satın almam. Aşağıdaki fotoğrafta göz altlarıma uygulanmış halini görebilirsiniz.Bir daha ki ürün yorumlama yayınımda görüşmek dileğiyle canlarım. Sevgiler❤️
Alterra Naturkosmetik Concealer (Kapatıcı)

Siz Alterra Naturkosmetik Kapatıcıyı denediniz mi?


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle






Yorum Gönder

0 Yorumlar