Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Kalınlaşarak Uzayan Kirpikler: Sheida Maskara (Myscara)

Bugün sizlere çok beğendiğim bir ürünü tanıtmak istiyorum.Bu markayla tanışmam aslında bir kozmetikçide oldu. Markanın maskarasını çok övdüler bana. Ama gerçekten övdükleri kadar varmış :) O kadar çok beğendim ki. Bu kadar çabuk biten maskaram daha önce olmamıştı. Ürünü o kadar çok kullandım ki. Bazen 3 kat sürdüğüm bile oldu.Aslında 9-10 tane maskaram var ama bu maskaradan vazgeçemedim her gün Sheida Maskarayı kullandım işe giderken.Sheida Maskara  gerçekten çok iyi denemeyenler mutlaka denesin derim.Fiyatı da oldukça uygun. İsmi de oldukça değişik. Sheida Myscara' da ki Myscara ifadesi çok yaratıcı bence.
Kalınlaşarak Uzayan Kirpikler: Sheida Maskara (Myscara)
Ambalajı oldukça sade ve ben çok beğendim diyebilirim.Sheida yazısı çok hoş.Shedia maskaranın fırçası plastik. Ben plastik fırçaları daha çok seviyorum sanırım. Bunu bu markayı kullandığımda daha iyi anladım. Makyajımda bu maskarayı kullandığımdan beri kirpiklerim için insanlardan iltifat alıyorum bu da artısı sanırım :) 
Kalınlaşarak Uzayan Kirpikler: Sheida Maskara (Myscara)
Shedia Myscara'nın kendi sitesinde yazanlar ise şöyle;
Doğal balmumu içeren formülü, Senegal akasyası özü, pirinç balmumu ve teknik fırçası sayesinde, maskara keskin bir şekilde uygulanır. Kirpikleri ayırarak tek tek kapatır, dolayısıyla kirpikler birbirine yapışmaz. Kirpikler daha uzun ve daha kalın bir hal alır. Özel renkli pigmentler, çekici bir görünüm için, takma kirpiklerin yarattığı sofistike etkiye benzer bir etki sağlar.
Hipoalerjenik ve hassas bir formüle sahip maskaralar, kirpikleri besler. İçeriğinde bulunan doğal yağlar, ürünün dayanıklılığını arttırır ve kirpikler üzerinde koruyucu ve yenileyici bir etki sağlayarak kirpiklerin anında gürleşmesine ve güçlenmesine yardımcı olur. Bitkisel içeriği ile güvenle kullanabilirsiniz. Kirpikler, profesyonel aplikatörler sayesinde yoğun ve mükemmel bir duruş kazanır.
İçeriğinde bulunan aktif özler:
Senegal Akasyası: Ürünü ısıya dayanıklı hale getirip kalıcı olmasına destek sağlar.
Hurma Yağı : Anti-oksidandır.
Mimoza: Antibakteriyel, anti-mikrobiyal, mantar önleyici, koyulaştırıcı (kökler ve sakız), iltihap giderici, yatıştırıcı.
Pirinç Mumu: Pirinç özü.
Sebze Mumları: Besleyici sebze özleri konsantresi.
Kalınlaşarak Uzayan Kirpikler: Sheida Maskara (Myscara)



Kalınlaşarak Uzayan Kirpikler: Sheida Maskara (Myscara)
Yukarıda kirpiklerimdeki etkisini görebilirsiniz.(Her ne kadar düzgün uygulayamamış olsam da)
Buraya tıklayarak kendi sitesinden maskaraya indirimle yaklaşık 20 TL'ye sahip olabilirsiniz.
 Ben bu maskaraya 10 üzerinden 9 veririm. Deneyin derim Canlarım :) Sevgiler benden. Yazın son günlerinin tadını çıkarın :)

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar