Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Blog Yazmayı Neden Seviyorum?

Uzun bir ara oldu canlarım buralarda olamadım. En son yazımı sanırım nisan ayında yazmışım.Ara vereli çok olmuş. Bu arada ne yaptım aslında bloğum için pek çok ürünün fotoğrafını çektim.Fotoğrafları editledim. Artık bu kadar uzun süre ara vermek istemiyorum. Özledim yazmayı ve sizlerden gelen yorumları okumayı ve SİZLERİ. 
Green Typewriter Written Blog
Bloğumun ilk yazısını 26.04.2015 tarihinde yazmışım.Dile kolay 3 sene olmuş :) Bence blog yazmak terapi gibi. Ne zaman bilgisayarın başına otursam ve bloğumla uğraşsam acayip mutlu oluyorum.3 yıl önce blog hayatına adım atmamın en önemli sebebi aslında psikolojik olarak iyi hissetmememdi. O aralar mutsuzdum ne yapsam  diye düşünüyordum. Makyaj yapmayı seviyor kozmetik ürünleri satın almayı çok seviyordum. Bir gün internette takılırken www.makyajkelebegi.com sitesine rastladım. Okudum okudum okumaya doyamadım. Hoşuma gitmişti acaba bende mi blog açsam dedim kendi kendime. Ve sonra Blogger ortamına girdim. İlk başta çok acemiydim. Daha sonra bloğumun karakteri yerine oturmaya başladı. Bloğumda sadece kozmetik ürünleri tanıtımı yok. Hayata dair bir çok konu bulabilirsiniz. Kişisel gelişim, dekorasyon, moda-alışveriş, saç-cilt bakımı,sağlık-yaşam, kitap-müzik-film konularına dair yazılar bulabilirsiniz.
Person Using Macbook Pro
Amacım sevilerek okunan bir blog sahibi olmak. Umarım bunu başarabiliyorumdur. Tek istediğim bu bloğumdan. Bloğumu okuyan insanlar mutlu olsun istiyorum. Bir hatıra benden tüm insanlığa. Sizleri seviyorum. Tatlı bir hayat diliyorum herkese. Sevgiler ❤️


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar