Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Lancome La Vie Est Belle Parfüm

Bugün Ankara'da yağışlı bir gün güneş yok anlayacağınız. Ama hava nasıl olursa olsun gönüller bir olsun değil mi Canlarım. Ürün yorumlamayalı epey oldu yine. Geçenlerde biraz soğuk algınlığım vardı öksürük halen var ama daha iyiyim. Sizler nasılsınız kış hastalıklarıyla aranız nasıl? Umarım hepiniz çok iyisinizdir 
Bugün sizlere severek bazen de sevmeyerek kullandığım bir parfümden bahsetmek istiyorum. Daha öncede Lancome markasına ait farklı kokular denemiştim. Benim için özel bir parfüm olan Tresor Midnight Rose Parfüm yazımı okumak için buraya ve Lancome La Nuit Tresor Parfüm yorumlarım için şuraya tıklayabilirsiniz. Lancome  La Vie Est Belle Parfüm bugün bloğuma konuk oluyor.Bir arkadaşım tarafından bana hediye edilen bu parfümü  kullanıyorum ama hayatımın parfümü diyemem tabiki.
Lancome  La Vie Est Belle Parfüm
Lancome  La Vie Est Belle Parfüm 2012 yılında piyasaya çıkarılmış.Notaları iris, paçuli, Tonka fasulyesi, pralin, frenk üzümü, portakal çiçeği, vanilya, armut ve yasemin olan Lancome La Vie Est Belle Parfümün kapağında kurdelası olan zarif bir şişesi var.Parfüm dünyaca ünlü parfüm üstatları tarafından tasarlanmış: Olivier Polge, Dominique Ropion ve Anne Flipo.Koku tamamen özgürlük ve hayatın çok güzel olduğu, zincirlerimizden kurtulup, yaşamaya devam edilmesi gerektiği üzerine oluşturulmuş.
Lancome  La Vie Est Belle Parfüm
Lancome  La Vie Est Belle Parfüm aslında şekerli bir kokuya benziyor ama tam olarak şekerli diyemeyiz.Kadınsı bir parfüm kesinlikle ve kalıcılığı oldukça yüksek. Kışın kullanmanızda fayda var biraz ağır çünkü.Beni bu parfüm bazen çok etkiliyor ama bazen de o kadar etkilemiyor. Karmaşık duygular bırakıyor üzerimde anlayacağınız :) Zaten internetten yaptığım araştırmada da bu parfümle ilgili şöyle bir izlenime vardım.Kimisine göre çok düz, kimisine göre çok karmaşık, kimisine göre romantik, kimisine göre çok ağır, kimisine göre ağırlık yönünden gayet kararında güzel bir kışlık, kimisine göre çok kötü, kimisine göre efsane.Yani karışık duygular besliyorsunuz bu parfüme :) Bu parfüm bana hediye gelmişti bitince sanırım tekrar yenisini almam farklı parfüm arayışım devam edecek çünkü.
Lancome  La Vie Est Belle Parfüm

Şu an Lancome Türkiye satış sitesinde La Vie Est Belle EDP 30ml Parfüm Seti 199 TL olarak satışta. Ayrıca Kadınlar Gününe özel %20 indirimleri de var.Dilerseniz satın alıp deneyebilirsiniz.Bir sonraki yazım da görüşmek dileğiyle şimdilik hoşçakalın. Sizi sevdiğimi unutmayın.


Siz Lancome  La Vie Est Belle Parfümü denediniz mi?



İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle











Yorum Gönder

0 Yorumlar