Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Avon Anew Clinical Infınite/Lift İkili Göz Kremi

Bugün sizlere Avon Anew Clinical Infınite/Lift İkili Göz Kremi hakkında yorumlarımdan bahsedeceğim. Bu kremi ikinci kullanışım. Seneler önce kullanmıştım aslında çok memnun kalmamıştım ama tekrar bir şans vermek istedim. Açıkçası belki de uzun süreler kullanmak gerekiyor bu tarz ürünleri memnuniyeti ölçebilmek  için. Ben sadece bitene kadar kullanıp yerine yeni bir marka krem satın almıştım. Ama dediğim gibi yeniden şans vermek istedim bu ürüne :)
Avon Anew Clinical Infınite/Lift İkili Göz Kremi
Üründen bahsedecek olursak;
Göz çevrenizi toparlamanız için geliştirilmiş çift etkili formül.İçinde iki farklı ürün bulunan Anew Clinical Göz Üstü Jeli / Göz Altı Kremi , hem göz altınızı hem de göz kapağınızın görünümünü düzgünleştirir.Hızla emilen formüllü jel tarafı göz kapağının görünümünü pürüzsüzleştirirken ,krem tarafı ise göz altındaki koyu renk halkaları ve şiş görünümü azaltmaya yardımcı olur.Çift etkili özel formülü ile göz üstünde,göz altında ve kaş altı bölgesinde sıkılaştırıcı özelliği bulunmaktadır.

Avon Anew Clinical Infınite/Lift İkili Göz Kremi
Ben açıkçası bu üründen pek memnun kalmadım. Göz altı yorgunluğuma çok iyi gelmedi ben çok bir fark göremedim. Nemlendirmesi fena değil ama bana yeterli gelmedi.Belki uzun süreli kullanmak gerekiyor bilemiyorum.Açıkçası tekrar almayacağım bir ürün maalesef :( Bizimle değilsin Avon Anew Clinical Infınite/Lift İkili Göz Kremi. İkinci kere şans vermeme rağmen yok sevemedim.Olmayınca olmuyor demek ki zorlamamak gerek.
Avon Anew Clinical Infınite/Lift İkili Göz Kremi
Açıkçası tekrar satın alacağım bir ürün değil kendisi. Farklı marka göz kremlerine şans vermek istiyorum.Yeniden farklı bir ürün yorumunda görüşmek üzere Canlarım sizi seviyorum :)

Siz Avon Anew Clinical Infınite/Lift İkili Göz Kremini denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle






Yorum Gönder

0 Yorumlar