Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Nivea Q10 Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi

Kış aylarını çok sevmiyorum beni depresif yapıyor bazen havalar ama yine de bir umut ışığı bulup kendime yoluma devam etme gücümde var ve bu yönümü çok seviyorum. İllaki bir yol buluyorum kötü hissettiğim zamanlar. Bu ya bir kitap oluyor ya bir arkadaş ya da bir müzik. Siz de öyle yapın canlarım illaki bir umut ışığı görmeye bakın hayatta başka türlü bu hayatın kahrı çekilmez.Neyse bloğuma uzun bir süredir ürün yorumu girmediğimi farkettim. Bugün size Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kreminden bahsetmek istiyorum.
Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi
Öncelikle Nivea kremlerinin özellikle yapılarını beğendiğimi söylemeliyim.Benim cildim kuru bu yüzden nemlendirme özelliği iyi olan nemlendiricilere ihtiyacım oluyor. Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi hafif yapısıyla cildime gerekli nemi sağlıyor. Ama soğuk kış günlerinde belki biraz içerisine cilt yağı dökülerekte uygulanabilir. Bu sayede daha iyi bir nemlendirme sağlayabilir. Krem bildiğimiz Nivea kremlerin kokusuna benziyor. Güzellik uykusu etkili bu krem cilde sürüldükten sonra ciltte bir aydınlık his yaratıyor. Aynı zamanda ciltte herhangi bir alerjik etki yaratmıyor içeriği hassas ciltler için uygun. 
Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi
Ambalajı bildiğimiz Nivea kremlerinkine benziyor. Ambalajının üzerinde o kadar güzel iddialar var ki insan hemen kullanmak istiyor tabiki. Ben de o yüzden satın almıştım bu ürünü. İyiki de almışım çünkü gayet memnun kaldım. Cildi daha dinlenmiş ve parlak gösteriyor kesinlikle.
Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi
Koenzim Q10 ve Goji Berry özü içeren Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi kırışıklarla savaşmakta da iddialı. Yaş ilerledikçe ciltte bulunan Q10 ve kreatin azalır bu aktif içerikleri dışarıdan almamız gerekir. Bu krem de bu aktif içerikleri bünyesinde barındırıyor ve ilk kullanımdan itibaren cildinizde değişikliği hissedebiliyorsunuz. Ayrıca bu kremin makyaj bazı olarak ta iyi bir iş çıkardığını söylemem lazım. 
Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi
Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi

Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremi


Nivea Q10 Plus kırışıklık karşıtı enerji gündüz kremini bir çok kozmetik mağazasında ve online satış sitelerinde bulabilirsiniz.Ben memnun kalarak kullandım. Siz ne düşünüyorsunuz?



Siz Nivea Q10  Plus Kırışık Karşıtı Enerji Gündüz Kremini denediniz mi?

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle










Yorum Gönder

0 Yorumlar