Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Giyiver.com Alışverişim

Her geçen gün farklı giyim alışveriş siteleriyle karşılaşıyorum. Giyiver.com sitesi de geçenlere alışveriş yaptığım bir Türk sitesi.Harika ürünlerle dolu bir site olan Giyiver.com 'dan çok güzel bir bot satın aldım.Sitede giyimden bota aksesuara kadar pek çok ürün bulabilirsiniz.Bay, bayan, çocuk giyimde toptan fiyatına alışveriş sitesi. Giyiver.com ayrıcalıkları: 24 saatte ücretsiz kargo, kapıda ödeme ve %100 müşteri memnuniyeti. Daha ne bekler bir insan bir siteden?:)
Satın almak isterseniz  Tık tık Fiyatı 99,90 TL





Sitede kendileri hakkında bilgiler de bulunuyor. Hemen paylaşıyorum ;

giyiver.com; giyim, ayakkabı, çanta, ev tekstili ve ev teknolojisi gibi ürünlerin online satışının yapıldığı bir alışveriş sitesidir.

Alışveriş yaparken para kazanın!
Beğenilen markalara ait ürünlerin yer aldığı giyiver.com; kullanıcılarına alışveriş yaparken para kazanma ve kendi ürünlerini satma imkanı sağlıyor!
Kullanıcı dostu alışverişin keyfini yaşayın!
Sade, şık, şeffaf, anlaşılır tasarımı göz dolduran giyiver.com; aranılan ürüne çok kolay erişim imkanı sağlayabilen yapısı ile tam anlamıyla kullanıcı dostudur.
Hızlı-güvenilir kargo hizmeti, sosyal ağlar üzerinden sipariş verme ve bilgi edinme olanağı sağlayan giyiver.com; 14 gün içerisinde ürün iade garantisi, kredi kartları, eft, havale ve kapıda ödeme seçenekleri ile alışverişin her aşamasında müşteri memnuniyeti ilkesini ön planda tutuyor.
Sevdiğiniz markaların indirim fırsatlarından haberdar olun, son trendleri takip edin!
Her zaman kullanıcılarının yanında olan giyiver.com; sms, mailing, google reklamları, açık hava reklamları ve tv reklamları ile indirim fırsatlarından haberdar ediyor, son trendleri takip etme imkanı sağlıyor.
Avantaj ve fırsatlar giyiver.com’da
Geniş ve kaliteli ürün yelpazesine uygun fiyatlarla ulaşmak, güncel ve trend ürünleri takip etmek gibi fırsatlar sunan giyiver.com; kullanıcılarına 7/24 hizmet desteğiyle birlikte kişiye özel kolleksiyon oluşturma avantajı sağlıyor.

Giyiver.com alışveriş sitesinin bir de Whatsapp Satış numarası var ve kendileri o kadar ilgili ki hemen dönüş yapıyorlar. Numarayı veriyorum: 0549 744 06 73
Hadi sizde biraz bu siteye bakının derim canlarım öpüyorum hepinizi :)


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar