Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler 
Palmolive Thermal Spa Cilt Yenileyici Duş Jeli:Hindistancevizi ve jojoba yağı özlerinden üretilen bu duş jelinin kokusuna bayıldım ayrıca peeling etkisi ile cildinizi kesinlikle yeniliyor. Marketlerde, Gratis ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.  Tekrar satın alabileceğim bir ürün.
Loreal Elseve Komple Onarıcı Yapılandırıcı Saç Kremi:Loreal marka saç bakım ürünleriyle çok fazla anlaşamıyorum. Beklentim yüksek oluyor ama maalesef beklentimi karşılamıyor bu şampuandan da beklentim oldukça yüksekti ama olmadı olamadı :(
Avon Naturals Mango ve Zencefilli Şampuan ve Saç Kremi:Saçları yumuşak yapıyor ve kokusu da harika tekrar satın alabilirim :)
Bitenler ve Çöpe Gidenler 
Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan:Bu şampuanın saç uzatma etkisini hissetmem için sanırım daha uzun süre kullanmam gerekiyordu ama ben şampuan değiştirdim o yüzden tam olarak anlayamadım ama saçlarımı yumuşacık yaptığını hatırlıyorum.
Gıovanni 2chic Durulanmayan Saç Kremi:Bu durulanmayan saç kremini çok beğenmedim. Saçı yapış yapış yapıyor bir daha satın almam.
Schwarzkopf Million Gloss Şampuan:Sıvılaştırılmış keratin içeren bu şampuanı oldukça sevdim saçlarımın parladığını farkettim her bu şampuanla yıkadığımda.
Bitenler ve Çöpe Gidenler 
Şelale Besleyici Aseton:Maalesef bir Benri değil :)
Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton:Bayıldım tek kelimeyle harika her zaman satın alacağım bir ürün oldu kendisi muhteşem.
Avon True Makyaj Temizleyici:Buradan yorumlarımı okuyabilirsiniz.
Bitenler ve Çöpe Gidenler 

Lancome La Nuit Tresor Kadın Parfüm: 
Buradan yorumlarımı okuyabilirsiniz.
Body Fantasies Signature Pink Vanilla Kiss Fantasy Vücut Spreyi:Bu serinin kokularına bayılıyorum ve bu kokuyu da çok severek kullandım. Fresh bir kokusu var.Serinin diğer kokularına merak ediyorsanız buradan okuyabilirsiniz.
Lolita Lempicka Parfüm: Buradan yorumlarımı okuyabilirsiniz.
Bitenler ve Çöpe Gidenler 
Avon Attraction Parfüm:Ben açıkçası çok beğenerek kullanmadım ve de kalıcılığda süper değildi bir daha satın almam.
Nivea Invisible For Black&White Deodorant:Buradan yorumlarımı okuyabilirsiniz.
Avon Femme Parfüm:Buradan yorumlarımı okuyabilirsiniz.
Bitenler ve Çöpe Gidenler 
İpana Anti-Çürük Diş macunu:İpananın diş macunlarını hep severek kullanmışımdır bunu da gayet severek bitirdim.
Gamanoll Sensitive Diş Macunu:Hiç bir zaman satın almayacağım bir ürün hiç memnun kalmadım.
LR Micro Silver Diş Macunu:Buradan yorumlarımı okuyabilirsiniz.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar