Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Trendbende.com Alışverişim

Trendbende.com adlı alışveriş sitesi yine yeni keşiflerimden :)Türkiye'nin uygun fiyatlı  alışveriş sitelerinden biri olan Trendbende.com alışverişim bugün bloğuma konuk oluyor.Siparişim elime yaklaşık 1 hafta içinde ulaştı ve kargo bedavaydı bence bu müthiş birşey :)
Trendbende.com, 2008 yılından bu yana sürekli gelişerek bayan giyim sektöründe geniş bir bilgi birikimine sahip , işini bilen,eğitimli,deneyimli ,birikimli insan kaynağı ile yoluna devam etmektedir.

Markalaşma çalışmalarında halka açık yapısı , müşteri memnuniyeti odaklı çalışmayı ve kaliteyi en uygun fiyatta sunmayı en önemli hizmetlerinden biri olarak görüyor. Özenle tasarlanmış , elbiseden pantolana , ayakkabıdan çantaya kadar tüm giyim gruplarını en iyi fiyatla sizlere sunarak kalbinizi çalmayı hedefliyor.

Dünyanın önde gelen global bir online alışveriş merkezi olarak değerli müşterilerilerine, fabrikadan doğrudan fiyatlarla yüksek kaliteli giyim kategorilerini , geniş bir yelpazede sunarak Trendbende.com ayrıcalığını sunuyor.

Trendbende.com'dan ilk satın aldığım ürün Yaka Detaylı Kolsuz Pudra Elbiseydi fiyatı 44,90 TL olan bu elbiseye bayıldım kumaşını ve modelini çok sevdim.

İncelemek isterseniz

Kolyeli Eteği Volanlı Siyah Bluz ise favori parçalarımdan biri oldu kesinlikle. Göbeğimi kamufle etmesini de ayrıca bir sevdim :)Fiyatı 29,90 TL.

İncelemek isterseniz
Trendbende.com alışverişim böyleydi. Ben alışverişimden oldukça memnun kaldım ve gelen ürünler fotğraftakinin aynısı hiç bir farklılık yoktu.Sitede kıyafetten tutun da çanta, ayakkabı, ev dekorasyon ürünleri gibi pek çok çeşitlilikte ürün yer alıyor.Kesinlikle güvenilir bir site hadi siz de kahvenizi alın ve bu siteyi bir bence inceleyin derim zevkinize göre mutlaka bir ürün bulacaksınız.Şimdilik hoşçakalın.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar