Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

İpek Sabun

Merhaba Canlarım bugün sizleri ev yapımı doğal kozmetik üreten bir markayla tanıştırmak istiyorum. İpek sabunun sahibi İpek Hanım, bir eczacı... Sabun yapımına, alerji sorunu olan kendi çocuklarına bir çözüm bulabilmek için başlamış. Türkiye'den artık çekilen Lush markasını görünce, kendi sabunlarını yapma fikrini düşünmüş ve önce kendi ailesi için yapmaya başladığı doğal sabunları zamanla duyulmuş ve İpek Sabun markası ortaya çıkmış. Kendisi doğal kozmetik ürünler üretiyor. Benim kullandığım ürünleri şöyle; doğal sabun, doğal şampuan, doğal deodorant. Beni bu ürünlerle tanıştıran kişi ise Sevgili Blogger arkadaşım Başak oldu. Kendisinin bir çekilişinde kazandığım ürünler beni doğal kozmetikle tanıştırdı.Öncelikle doğal sabunlarını  kullandım inanır mısınız cildim yumuşacık oldu. Sabun normalde kurutur cildi ama bu sabunlar benim cildimi hiç kurutmadı.Çok memnun kaldığımı söylemeliyim.
İpek Sabun
Markanın doğal şampuanını kullandım ve saçlarım yumuşacık oldu ama biraz  saçlarım ağırlaştı ama yine de  saçlarıma verdiği yumuşaklığı sevdim.
İpek sabun markasına ait doğal deodorant ise ilgimi çeken en ilginç ürün oldu. Bu ürünü buzdolabında beklettim bozulmaması için ve her gün koltuk altlarıma uyguladım gerçekten diğer blogger arkadaşlarımın bahsettiği gibi ter kokusu hissetmedim tüm gün ve mucize bir ürün bence.
Duş kesesini halen kullanmadım yani kullanmaya kıyamadım o kadar tatlı gözüküyor ki :)
İpek Sabun

Markanın instagram hesabı @ipeksabun bence doğal kozmetik istiyorsanız bir bakın derim memnun kalacağınızı düşünüyorum.Beni bu ürünlerle tanıştıran Sevgili Başak (Larcencielseni seviyorum :)İpek hanımın ayrıca bloğu da var buradan bakabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın.

Siz ipek sabun  denediniz mi?



İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar