Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Hey Sen

Evet Sen. Kendinle mutsuz olmayı bırak.Sen mükemmelsin.Birine benzemeyi istemeyi  ya da insanların seni diğerlerini sevdiği gibi istemeyi bırak.Seni inciten insanlardan ilgi istemeyi bırak. Kişiliğinden, vücudundan,yüzünden ve garipliklerinden nefret etmeyi bırak.Sen onlarla var oluyorsun.Neden bir başkası olmak isteyesin ki?Kendine güven. Gülümse.Bunu insanlar farkedecek. Eğer insanlar sen mutluysan diye senden nefret ediyorlarsa  önemseme.Benim mutluluğum artık diğerlerinin elinde değil.Kendimi seviyorum ve bununla mutluyum.Kusurlarımı seviyorum.Hatalarımı seviyorum.Onlar beni ben yapan şeyler ve BEN harikayım :)

Kaynak:www.highexistence.com (Çeviri)

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle







Yorum Gönder

0 Yorumlar