Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bademlebuduk Bloğunun Çekilişi

Bademlebuduk bloğunun tatlı sahibi Elancyl ürünlerinden oluşan bir hediye seti veriyor. Herkese bol şanslar :)
Çekiliş şartlarına bakalım:
Blogumu izlemeye almanız... (Sağ tarafta ''Kayıtlı Kullanıcılar'' alanından kolayca takibe alabilirsiniz)

Sosyal medya hesaplarımdan bizi takip etmeniz... (Yine sağ tarafta ''Sosyal Medya'' alanına tıklayarak kolayca ulaşabilirsiniz) Hemen aşağıda linkleri de veriyorum size kolaylık olması için... En az 2 tanesini takip ederseniz sevinirim. 



İnstagram: bademlebuduk
Youtube: bademlebuduk
Twitter: bademlebuduk
Facebook: bademlebuduk
Google+: bademlebuduk

Çekilişimi blogunuzda, sosyal medya hesaplarınızda paylaşmanız size ekstra ''1'' hakdaha kazandırıyor. Herkese açık bir şekilde yaptığınız paylaşımların linkini de bana yazmayı unutmayın lütfen.
Bu şartları yerine getirdiğinizi ifade eden bir yorum ve kullanıcı adınızla bu postun altına yorum yapmanızı rica ederim.
Çekiliş 11.Kasım.2017 akşamına kadar devam edecek. Takip eden hafta içinde sosyal medya hesaplarımdan kazananı açıklayacağım. kargo ücreti tabi ki benden ;) 

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar