Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Tosave.com Alışverişim

Yurtdışı alışveriş sitelerinden biri de Tosave.com. Çok güzel parçalar bulabileceğiniz bu sitenin dünyaya ücretsiz kargo hizmeti var.Geçenlerde bir kaç parça şey satın almıştım size bunları göstermek istiyorum.

Bu cekete bayıldım kotlarla çok güzel olacağını düşünüyorum :)

Bu bluzu da çok beğendim :)
Yalnız küpeler maalesef istediğim gibi gelmedi. Kulağa geçirme yerlerinde sorun var maalesef kullanamayacağım :(

Fiyatları oldukça uygun olan Tosave.com sitesine bakabilirsiniz.Bu arada peruk, postiş vs gibi ihtiyaçlarınız varsa Tosave.com sitesinin yan sitesinde bu ürünler çok uygun fiyata satılıyor siteye beautyinhair ulaşabilirsiniz.

İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar