Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler

Bitenler ve Çöpe Gidenler 
Avon Advance Techniques Colour Protection Şampuan: Saç boyası kullanıyorum yıllardır. ve saç boyası kullananlar bilirler boyalar çabuk akar ve bu şampuan boyanın çabuk akmaması için tasarlanmış ama ben açıkçası bu ürünü çok sevemedim saçlarımı sertleştirdi ve boyamda çabuk aktı maalseef benden geçer not alamadı.
Listerine Advanced White Ağız Çalkalama Suyu: Listerine  marka ağız çalkalama sularını seviyorum bu da dişleri beyazlatma vaadiyle karşımıza çıkıyor. Ama ben açıkçası diş beyazlatma etkisini çok fazla hissedemedim diyebilirim.

Avon Cranberry& Orange Duş Köpüğü:Bu duş köpüğünün kokusu  kış aylarına daha çok yakışıyor açıkçası. Ben yazın kullandım ama biraz ağır geldi kokusu :)Ama kokusu müthiş çok seviyorum bu  duş köpüğünün kokusunu. Çok güzel köpürüyor bu da duş alırken hoşuma giden bir özellik.

Bitenler ve Çöpe Gidenler 
Isana Super Soft Makyaj Temizleme Pamuğu:Isana markasını Rossmanlardan satın alabiliyorsunuz ve o kadar uygun bir fiyata geliyor ki. Ben makyajımı temizlerken bu pamuğu çok sevdim. Özellikle çok yumuşak olması beni cezbetti.
Lux Güzelliği Makyaj Temizleme Pamuğu:Makyajımı gayet güzel çıkardığım bir pamuk oldu kendisi. Tekrar satın alabilirim.
Lux Makyaj Temizleme Pamuğu:Güzel bir makyaj pamuğuydu makyajımı nazikçe temizledi.
Bitenler ve Çöpe Gidenler 

Bobbi Brown Nemlendirici Yüz Kremi:
Bu kremle ilgili yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.
Garnier Mineral Termal Koruma Roll-on:Bu Roll-on'u çok beğendiğimi söylemeliyim. Kullandığım süre boyunca ter kokumu azalttı ve bana ferah bir his verdi.Tekrar satın alabilirim.

L'actone Velved Oriental Floral Parfüm:Bu parfümle ilgili yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.

Garnier Esas Bakım Vitamin İçeren Canlandırıcı Tonik:Bu tonikle ilgili yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.
Bübchen Milk Nemlendirici Krem:El kremi olarak satın almıştım çok cıvık cıvıktı. Bir daha satın almam.Nemlendirmesi de çok başarılı değildi.
Curaprox Enzycal Zero Diş Macunu: Çürüğe Karşı Korumaya Yardımcı Florürsüz Diş Macunun tadını maalesef hiç beğenemedim.Florür içermemesi artı bile olsa, bir daha satın almam
Vaseline Original Vazelin:Cildi koruyan ve nemi hapsederek mat ve kuru cildin onarılmasına yardımcı olan vazelinin bu orjinal serisini çok beğenerek kullandım. Ama sonra kakaolu olanını aldım onun kokusunu daha bir sevdim diyebilirim :)
Avon Wild Rose&Shea Duş Köpüğü: Bu duş köpüğünün kokusuna bayılıyorum ayrıca içerisinde yer alan Shea yağından dolayı nemlendirme özelliği oldukça başarılı tekrar satın alabilirim.
XR Celular Magic Yüz Kremi: Bu kremle ilgili yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.

Le Petit Marseilials Lavanta Balı Duş Jeli: Bu duş jelinden kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. O kadar çok seviyorum ki anlatamam :)

Rosense Woman Deodorant: Gül Özlü özel antiperspirant formülü ile bakteri oluşumunu engelleyerek, ter kokusuna karşı gün boyu etkin koruma sağlıyor. Serinlik hissi veriyor ve ferahlatıyor. Beğendim tekrar satın alabilirim.


İçinizdeki çocuğu sakın ha büyütmeyin Canlarım ve mutluluk cesaret ister bunu sakın unutmayın!


Buraya tıklayarak beni GFC takibine alabilirsiniz ve beni Instagram, Twitter gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın canlarım :)

Yorumlarınızı bekliyorum :) Sevgilerimle





Yorum Gönder

0 Yorumlar