Yeni

10/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

sigara sarma makinesi

ERKEKLER İÇİN EN İYİ KIL DÖKÜCÜ KREM HANGİSİDİR

Arkadaşlar merhaba, erkekler için en iyi ve en etkili tüy dökücü krem sizce hangisidir. Bizzat kullanan arkadaşlar varsa eğer tecrübelerini yazarlarsa sevinirim. Hani bazı ürünler var reklamlarda 3-5 kere kullanıyorsun birdaha çıkmıyor yada % bilmem kaç oranında azaltıyor diyor ama tabi inanmıyorum. Benim istediğim pürüzsüz bir şekilde tüyleri döksün ve jiletten daha uzun süre dayansın yeter. Piyasada bilindik birçok markayı kullandım, üzerinde 3 dakika ile 7 dakika arasında bekletin diyor ama hiç alakası yok. Şimdiye dek tüm tüyleri olduğu gibi döken birtaneye bile rastlamadım. tüylerin yarısından fazlası hep kalıyor ve kıllar dipten temizlenmiyor, acayip bir şekilde hepsinde de kıllar erimiş gibi oluyor. Lakin kullandığım hiçbir markada beklediğim sonuca ulaşamadım. Sizden ricam şunu kullandım, şöyle etkileri oldu şeklinde tecrübelerinizi paylaşmanız.

NOT: LÜTFEN BU İŞİ BU OLAN, SATIŞ YAPMAYA ÇALIŞACAK KİŞİLER YA YORUM YAPMASIN YADA SATIŞ YAPMAYA KALKMASIN. SON KULLANICI TECRÜBelERİNİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM.

Şimdiden teşekkürler, saygılar
he şunuda ekleyeyim burdan aldığım sprey aralarında en iyisi kırmızı kutulu olanı alın bence ismi henüz yok ama diğerlerine göre paranız boşa gitmemiş olur
http://www.tikucuz.com/search.html?tag=t%C3%BCy%20d%C3%B6k%C3%BCc%C3%BC
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar